054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

הגיע חורף ואיתו הזמן הנכון לטיפול פילינג

למה חשוב לעשות טיפולי פילינג בחורף?

קילוף עור או בשמו הלועזי "פילינג", הוא הליך קוסמטי בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר. קילוף עור יכול להתבצע במספר דרכים ביניהם מקלחת פשוטה, שימוש בחומרים כימים או קילוף באמצעות לייזר.

זה הזמן הכי מומלץ לטיפול בגלל שאנו חוספים פחות לשמש. וגם שמש אינו כל כך חזקה כמו בקיץ!

צבע העור שלנו נקבע בעיקר על ידי פיגמנט הנקרא "מלנין", שמצוי בשכבת העור החיצונית של גופינו (האפידרמיס). המלנין מגן עלינו מפני קרינת השמש המסוכנת על ידי החזרת קרני השמש.

מלנין נוצר במטרה להגן על העור, בכל פעם שהוא נחשף לשמש. תהליך יצור המלנין נקרא שיזוף.לעתים נוצרת הצטברות של פיגמנטים באזור מסוים ואז נוצר כתם.

חשוב לעבור סידרת טיפולי הבהרה המביאים לתוצאות מצוינות ללא תופעות לוואי. הטיפול ניתן בכמה שלבים לקבלת התוצאות הטובות ביותר:

שלב 1: פילינג בסיס

לב 2: קרן האור המשוגרת בעוצמה נמוכה מאוד נקלטת במלנין שבתוך הכתם ומבהירה רק את הכתם עצמו.(לא חייב,תלוי במצב פיגמנטציה)

שלב 3: טיפול ביתי תומך

טיפול תומך בבית יהיה טיפול ארוך טווח. הקרמים הייחודיים  מכילים שילוב של חומרים ברמת פעילות שונה להשגת התוצאה הרצויה. הקרמים מבהירים כתמי עור בעזרת חומצה קוג’ית שמסייעת לעיכוב פעילות אנזים הטירוזינז, ומכילים חומצות פירות (AHA ) ורטינול A שהוא נוגד חימצון ומעודד קילוף ונשירת תאי העור המתים. כמו כן משולבים במשחות ובקרמים .

 

 

שלב 4: שיקום העור 
שיקום העור מתבצע בעזרת סרום שהוא אמולסיה עדינה וקטיפתית הנמרחת על העור באופן יומיומי, אשר מכילה ויטמין.

משך הטיפול המומלץ
סדרת הטיפולים נפרשת על פני מספר שבועות. חשוב לתת לעור זמן לפרק את התאים הלא רצויים ולחדש את עצמו. זמן הטיפול משתנה מאדם לאדם מפני שישנם סוגים שונים של כתמים, מהשטחיים ביותר ועד העמוקים. לכל סוג כתם נדרש זמן הבהרה שונה.לתוצאות הטובות והמהירות ביותר נדרש לבצע טיפול משלים בבית (מריחה יומית של התכשירים המומלצים) שהוא חלק הכרחי ובלתי נפרד מהטיפולים במכון.

אז זה הזמן לחידוש עור הפנים בעזרת טיפולי פילינג!

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני