054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

עור יבש וחסר לחות

 

  עור יבש בחורף, מה טיפול בו?

מה קורה לעור בעונת החורף? לחות העור שלנו מתוחזקת על ידי חלב – שומן עורי שתפקידו לשמן את העור והשיער. טמפרטורת החלב זהה לטמפרטורת הגוף, ובכל פעם שזו עולה (בזמן מקלחת חמה, למשל), החלב נמס ונשטף מהעור, מה שגורם לעור יבש, סדוק, חדיר למזיקים, רגיש ולעתים מגרד, אדמומיות וקילופים על עור הפנים. עלולה להופיע "סבוריאה" – קשקשת בכנפות האף, בין הגבות ובאזורים נוספים (בניגוד לקיץ, בו ההזעה מסייעת לשמירה על לחות העור). בנוסף, מצטברים תאי עור מתים רבים על הפנים.

עם הגעתו של החורף, אנו יכולים לראות את היובש המוגבר של העור הוא מושפע מרכיבים רבים , לחות באוויר, האקלים, כמות הנוזל בגוף ויש עוד מרכיבים רבים. עבור הפתרון של בעיה לא נעימה זו קוסמטיקה אבולוציונית עם מיכשור מתקדם מגיע אלינו.

 

 

אלקטרופורציה היא שיטה פיזיקלית להכנסת חומרים לתוך תאים.

 

 

שיטה זו היא עליה חדה במוליכות החשמלית וכן עלייה בחדירות קרום התא. התופעות הנ"ל נגרמות בעקבות שדה חשמלי חיצוני, הגורם ליצירת נקבוביות בקרום התא שדרכן יכול חומר (דוגמת: DNA או חומר המשנה את תפקוד התא).

 

מזופוריישן היא השיטה של ​​החדרת חומרים לתוך האזורים העמוקים ביותר של העור המאפשר חדירה של 80 אחוזים של חומרים פעילים. המאפשר לך להסיר את עייפות, צבע עפור , כדי להחליק מחוספסים  על העור ולתת לו בהירות,לזרוח מפתה וזוהר. אשר מיד מושך את העין. חומרים פעילים , אמפולות עם פיפטידים, במקרה שלנו, יכולים למנוע הליך הראשון פיגמנטציה, תבחין שיפור צבע העור והבהרה קלה שלו. אחידות יותר. כך שתוכל לראות שיפור המראה של קמטים כי לאחרי טיפול הראשון, קמטים נראים יותר מוחלק פחות עמוק, כמו גם אנשים  עם אקנה, פתרון, מכיוון שכל זמן הם מיובשים את עור ובתקופת החורף מרגישים מיובשים לחלוטין וזה יכול לגרום לאי נוחות. בנוסף לדברים הללו  מזופוריישן נעשה עם קרי שינוי הטמפרטורה. הראשון העור מחומם ואז מקורר יחד עם כניסתה של חומרים פעילים שאינה מאפשרת חדירה של אמפולות לדם והוא נותן את האפקט המקסימלי של העור בלי בריחה של חומר.

ועצה נוספת היא זו שרוצה באמת לראות את התוצאות  יפות מטיפולים צריך ללכת לקוסמטיקאית בזמן והתמדה.

רוצה להיות יפה ולהשקיע  בעצמך עם אהבה.

מי טיפול אחד רואים הבדל משמעותי בחידוש,מיצוק ושיפור מרקם עור.הטיפול מאוד נעים במשך שעה,שמשאיר את עור שלך ומצב הרוך מעולה לתווך ערוך, מומלץ לכל גילים ו בלתי נשכח.

כל עונה דורשת טיפוח שונה ואתם אחראים לבצעה אותו בזמן ובהקפדה, אחרת זה לא יהיה פעיל. אתם רוצים להיות יפים, תשקעיו בעצמכם.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני