054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

קוסמטיקאית רפואית תל אביב

במהלך החיים אנחנו נתקלים בצרכים שונים שמריצים אותנו לקבל טיפולים שונים על ידי קוסמטיקאית רפואית תל אביב, כך שנוכל להרגיש טוב יותר עם עצמנו. יש חשיבות רבה מאוד לקשר שבין התחושות והדימוי העצמי שלנו לבין המראה החיצוני, במידה כזאת שגורמת לנו לטפח את עצמנו ביום יום, ולטפל בכל הפגעים והנגעים שיש לנו שמפריעים לנו אסתטית. אנחנו יכולים לעשות זאת לבד בבית אם אין לנו בעיה רפואית של ממש, ואנחנו יכולים להיעזר בשירותי קוסמטיקאית רפואית מוסמכת ומנוסה כדי לטפל בזה בעזרת מכשור וחומרים מתקדמים, כדי לפתור בעיות מבלי לגרום לנזקים בלתי הפיכים. יש שורה של בעיות קוסמטיות שאנחנו חייבים להיעזר בהן בקוסמטיקאית שלמדה את המקצוע ויודעת לטפל בבעיות אלה. החשיבות של טיפול נכון נובעת כמובן מהעבודה שעור הוא איבר רגיש שמגיב לכל תקלה ולכל טעות בטיפול, וזה משפיע על המראה שלנו מידית.

סוגי טיפולים שאפשר לקבל אצל קוסמטיקאית רפואית תל אביב

 

  • טיפולים באקנה ובפצעונים שמופיעים על פני כל הגוף וגורמים לפגיעה באיכות החיים, לביטחון עצמי ירוד ולבעיות חברתיות בעיקר בגיל ההתבגרות. במכשור מתקדם ובחומרים בעלי ריכוז פעיל אפשר לטפל בכך מבלי לגרום לנזק.

  • העלמת צלקות שונות, חטטים ופיגמנטציה שנגרמו כתוצאה מטיפול לא נכון באקנה או בגורמים אחרים להם.

  • הסרת שיער מיורת ממקומות רגישים כמו הפנים שאסור לעשות לבד במיוחד במכשירים שכוללים לייזר, מחט חשמלית ואור אינפרה אדום.

  • פילינג כימי או מכני שחייבים לעשות רק לאנשים שלהם לא ייגרם נזק של צילוק וכוויות כשעושים זאת לא נכון.

  • ניקוי פנים עמוק ומזותרפיה שהם טיפולים שמגיעים אל השכבה העמוקה של עור ומשפיעים עליו משם ולכן חובה לעשות את זה רק בידי אשת מקצוע אמיתית.

היכן למצוא קוסמטיקאית רפואית טובה?

בתל אביב קיים מכון היופי של יונה פוגל, קוסמטיקאית רפואית מוסמכת שהיופי הוא התחום שבו היא אוהבת לעסוק, במיוחד משום שהיא נהנית לעזור לאנשים לפתור בעיות אסתטיות על הצד הטוב ביותר. במכון שלה תוכלו לקבל את כל סוגי הטיפולים שעוזרים לכם להיפטר מנגעים ובעיות קוסמטיות שונות.

קוסמטיקאית רפואית תל אביב

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני