054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

איפור פנים קבוע בבת ים

איפור פנים קבוע בבת ים הוא טכניקה ייחודית וחדשנית להחדרה של פיגמנטים של צבע לשכבה העליונה של העור, דבר שיכול ליצור מראה של איפור מחמיא אשר אין צורך לתחזק על בסיס יום יומי. זהו הפתרון האידיאלי עבור מי מאתנו שאין להן את הזמן או הסבלנות להשקיע מידי יום באיפור. כך נוכל להיות תמיד להיראות מושלם במהלך כל היום. אצל יונה פוגל, קוסמטיקאית מקצועית בעל ניסיון של מעל עשור בתחום, תוכלו להתחדש באיפור קבוע אשר מתאים לאופי וסוג הפנים שלכם.

איפור קבוע בבת ים

איפור קבוע בבת ים – איך לעשות את זה נכון ?

איפור קבוע בבת ים מעניק לכם את האפשרות לקום בבוקר ולהיות מוכנים ליום חדש, אפילו מבלי לחדש את האיילינר. רגע לפני שהתחלתם את הטיפול, חשוב כי תקראו את הנקודות הבאות בכדי להיות מוכנות למה שעתיד לבוא.

  • רק מקום מקצועי – חשוב מאוד! איפור קבוע בבת ים יש לבצע רק אצל קוסמטיקאיות מקצועיות אשר דואגות לבצע עבודה מקצועית בתנאים היגייניים. הדבר האחרון שאתם צריכים זה זיהום או חומרים לא איכותיים שיהיו חלק מהפנים שלכם לשנים הבאות.
  • קבלת תוצאה רצויה – וודאו עוד טרם תחילת הטיפול כי אתם יכולים לחזור לקבלת תיקונים במקרה הצורך. במידה והגוון עדיין תואם או התוצאה עדיין לא מושלמת, תחזרו לתיקונים.
  • עדין וטבעי – זכרו כי האיפור הקבוע, יישאר קבוע לתקופה ארוכה. על כן חשוב לבחור במינימום האפשרי, המראה הטבעי והעדין הוא המומלץ מכל. כך תוכלו להיראות טבעיים ביומיום, ובמידת הצורך להוסיף את האלמנטים שתרצו לאירוע או חגיגה.

מה כולל התהליך עצמו ?

החדרת הצבע לשכבה העליונה של העור מתרחשת באמצעות מחט. בתום העבודה נותרת באזור מעט אדמומיות ונפיחות ובתום זמן קצת מתפתח גלד. לאחר שבוע העור מתחיל להתקלף וניתן לראות את התוצאה הרצויה. רק לאחר שהצבע מתייצב, לאחר כחודש, ניתן יהיה לחזור ולתקן או לחזק את הגוון. עד לאותו שלב העור שלכם עדיין מחלים ויש לנהוג בו בזהירות ולמרוח תכשיר אנטיספטי בכל יום. למתן ייעוץ בנוגע לאיפור קבוע תוכלו לפנות אל יונה פוגל, קוסמטיקאית מנוסה ומקצועית בעלת לקוחות מרוצים רבים.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני