054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

אפילציה בבת ים

אפילציה בבת ים זו אחת השיטות היעילות ביותר להסרת שיער לצמיתות. התהליך עצמו מתבצע על ידי פולסים חשמליים אשר מוחדרים אל זקיק השערה וגורמים להיחלשות או התנוונות שלו. ביצוע של תהליך מסוג זה חייב להתבצע אך ורק בידיו של אדם מקצועי ומנוסה אשר התהליך לא זר לו. יונה פוגל הינה קוסמטיקאית מנוסה, בעלת וותק של מעל עשור בתחום הקוסמטלוגיה. את התשוקה שלה לעולם היופי הפכה למקצוע ומאז מציעה את שירותיה בהסרת שיער, טיפולי פנים, עיצוב גבות ועוד.

אפילציה בבת ים

אפילציה בבת ים – איך זה עובד ?

אפילציה בבת ים זהו הפתרון האידיאלי עבור אנשים שלא יכולים לעשות לייזר, כמו גם שיטה יעילה ומהירה שיכולה להבטיח כי השערות בהן טיפלו, לא יחזרו ויגדלו שוב. התהליך מתאים גם למי שיש שערות בודדות על הפנים. זוהי שיטה שתפטור אתכם מהן מבלי להשאיר צלקות או לעלות לכם ביוקר.

התהליך עצמו מתרחש על ידי החדרה של מחט לזקיק השערה. שם, פולס קצר וממוקד מחמם את כלי הדם אשר מזינים את הזקיק עד שהם נקרשים ולא יכולים להזין את השערה, כך הזקיק גווע ולא יוכל להצמיח שוב שיער. מבחינת רמת הכאב, זו בהחלט אחת השיטות שפחות כואבות למטופלים. את המחט המוחדרת לא מרגישים כלל כיוון שהיא בעובי שערה ואפילו דקה יותר. יחד עם זאת, קיימת תחושת עקצוץ בעת נטרול של זקיק השערה.

אפילציה ולייזר

חשוב לציין כי להבדיל משיטות הסרת שיער כמו לייזר או IPL, אפילציה מטפלת בכל שערה ושערה בנפרד. על כן זוהי שיטה שעדיפה בהרבה לאזורים קטנים יותר כיוון שאחרת טיפול עלול להימשך תקופה ארוכה במיוחד. ניתן להשתמש בטיפול אפילציה בתור טיפול משלים ללייזר. לאחר טיפולי לייזר להסרת שיער ייתכן ותיוותרו עם מספר שערות אשר הלייזר אינו מסוגל לטפל בהן, כאן האפילציה יכולה לעזור לכם להיפרד מהן לתמיד. טיפולי אפילציה של יונה פוגל יתבצעו בצורה המיומנת והמקצועית ביותר, כך שאין ספק כי תובלו לצאת מהטיפול חלקים ושבעי רצון.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני