054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

טיפול בפיגמנטציה בבת ים

אורח החיים המודרני, חשיפה לשמש ושינויים הורמונליים אשר מתרחשים בגוף עם הזמן עלולים לגרום להופעת כתמים על העור בשלב זה או אחר. טיפול בפיגמנטציה בבת ים יכול לעזור לכם להעלים את אותם כתמים אשר מופיעים על הפנים או אזורים חשופים אחרים. אין ספק כי טיפול זה הוא הדרך הטובה ביותר להחזיר לעור הפנים את המראה הזוהר והמרענן שלהם.

טיפול בפיגמנטציה בבת ים

טיפול בפיגמנטציה בבת ים –  הסוף לכתמים מטרידים

פיגמנטציה על העור שלנו היא אחת התופעות המציקות ביותר. לרוב ננסה לטפל בבעיה זו בכוחות עצמנו, קרמים, מסכות תכשירים שונים אחרים אשר יבטיחו להחזיר לעור שלנו צבע אחיד ומרקם נעים וחלק. תכשירי הקוסמטיקה יכולים להיות יעילים עד לרמה מסוימת. הם יכולים להבהיר את הכתמים אך לא יעלימו אותם לגמרי. כך שרגע לפני שפונים אל הכירורגיה הפלסטית כדאי להבין מה האופציות הביניים אשר מוצעות לכם בתחום זה.

הצעד הראשון של טיפול בפיגמנטציה בבית ים כולל קודם כל אבחון נכון של המצב של העור. זאת במטרה להבין מה הטיפול שעדיף לבצע על מנת להעלים את הכתמים שבעור. לאחר מכן הקוסמטיקאית תוכל לבנות תכנית טיפולים בהתאמה אישית לסוג העור שלכם וטיב הכתמים אשר הופיעו. זאת לצד תכנית פעולה שניתן יהיה לממש בסיום הטיפול במטרה להקטין את הסיכוי כי הכתמים ישובו להופיע.

הסרת כתמים מטרידים

אין סיבה להמשיך ולסבול אפילו עוד יום אחד מהכתמים. הם יכולים להופיע בכל שלב של החיים ולא לעזוב אם לא ננקוט בצעדים הנכונים. כך שבמקום לנסות ולטשטש אותם בכל יום בעזרת איפור או לבזבז כספים על קרמים שלא משפרים את המצב, תוכלי להגיע לקוסמטיקאית מיומנת שתוכל לסייע לך לשנות את המצב. באמצעות הטיפולים של יונה פוגל, קוסמטיקאית מנוסה עם וותק של מעל עשור, תוכלו להסיר כמעט את כל הכתמים, להביט במראה, ולהתמוגג מנחת למראה הנקי והחלק של העור שלכם.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני