054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

הסרת שיער בבת ים

שערות סוררות הן בעיה מציקה שמטרידה אנשים רבים. הסרת שיער בבת ים יכולה בהחלט להיות הפתרון האידיאלי לבעיה אסתטית ורגשית גם יחד. שיער מיותר יכול לגרום לאנשים רבים לאי נעימות, עד לרמה שנתחיל להגביל את הלבוש שלנו לבגדים ארוכים ומסורבלים גם בימים החמים ביותר של הקיץ. בכדי להימנע מהמעמסה ששיער עודף מייצר, תוכלו לפנות אל יונה פוגל, קוסמטיקאית מיומנת ובעלת תשוקה רבה למקצוע, על מנת לקבל את הטיפול היעיל ביותר להסרת שיער

השרת שייער בבת ים

כל היתרונות של הסרת שיער בבת ים 

שיער מיותר, על כל חלקי הגוף והפנים לא חייב להיות גורם למבוכה. בעזרת טיפול הסרת שיער בבת ים תוכלו ליהנות מרגליים חלקות ופנים נקיות משערות סוררות.

  • הסרת שיער באמצעות שעווה יכול להסיר את השיער מן השורש ומותיר את העור חלק בין שבועיים לחודש, תלוי באדם.
  • הטיפול עצמו הינו מהיר ולאחריו תוכלו ליהנות מהמגע הנעים והחלק של גופך.
  • ניתן להשתמש בשיטה זו כמעט בכל אזורי הגוף: הגבות, פנים, רגליים, ידיים אזור הביקיני, הבטן, הרגליים הגב וכדומה.
  • הסרת שיער בשעווה איננה גורמת להבלטה של וורידים ברגליים. חשוב להבין כי זוהי נטייה גנטית ומקורה הוא לא בגורמים חיצוניים.

בבית או אצל קוסמטיקאית ?

בעיקרון, כל אחד יכול לבצע פעולה זו בביתו. אך חשוב לדעת כי ישנם מספר גורמים אשר כנראה יגרמו לכם להבין כי את הטיפול הזה עדיף לקבל מהמומחים. השעווה היא חמה, קוסמטיקאית מנוסה כמו יונה פוגל, יודעת לווסת את הטמפרטורה כך שלא תקבלו כוויות מהטיפול. דבר שלא נעים כלל, במיוחד לא באזורים אינטימיים. יש דרך נכונה למשוך את רצועת השעווה על מנת לקבל את האפקט המקסימלי של תלישת השיער מבלי לגרום לנזקים כמו דימומים וסימנים כחולים. קוסמטיקאית אשר עובדת בתחום, מכירה את הדרך הנכונה לבצע את הפעולה הזו בקלות ובמקצועיות, כך שאתם תוכלו להישען אחורנית ולתת למומחים לבצע את מלאכתם.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קוסמטיקאית בתל אביב

מי אינה מכירה את התסכול שחשים כאשר אינו נראות טוב ואנחנו רוצות לפגוש קוסמטיקאית בתל אביב שתפתור את הבעיה ותגאל אותנו מהתסכול הגדול בעזרת טיפולי יופי כלשהם? מוסד הקוסמטיקאית הוא.

פילינגים

בעיות עור פילינגים זה שיטה מצויינת לטפל בבעיות עור, כמו פיגמנטציה,פוסט אקנה, הזדקנות העור,עייפות עור וכו. החורף בישראל מאפשרת להתחיל להשתמש בפילינגים עם תוצאות מקסימליות.  ממליצה להתחיל כבר... https://www.youtube.com/watch?v=F4OwOPVWGsk&t=13s

הגיע חורף ואיתו הזמן הנכון לטיפול פילינג

למה חשוב לעשות טיפולי פילינג בחורף? קילוף עור או בשמו הלועזי "פילינג", הוא הליך קוסמטי בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר. קילוף עור יכול להתבצע.

מכון יופי תל אביב

בכל אישה יש רצון להיראות הכי טוב שהיא יכולה, ולכן רובנו הולכות לקבל את שגרת הטיפולים שלנו אצל הקוסמטיקאית החביבה עלינו באמצעות מכון יופי בתל אביב, שמציע לנו את הטיפולים.
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני