054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

קוסמטיקאית בבת ים

הקיץ מגיע ואנחנו לא יכולים להיתפס לא מוכנים לקראת החשיפה הגדולה שמצפה לנו בכל מקום ולא רק על חוף הים, וקובעים תור אצל קוסמטיקאית בבת ים שמוכנה כבר עם שלל הטיפולים שמקדימים את הקיץ. נשים וגברים שמודעים לתדמית שלהם ולהופעתם החיצונית שמחים לבוא לטיפולי טרום הקיץ שמכינים אותם, כמו הסרת שיער, מזותרפיה והכנת העור לקראת החום והקרינה הגדולים של הקיץ, וכמובן איפור קבוע לנשים לקראת עונת הבריכות והשמש שבוודאי יגרמו לדהיית הפיגמנטים שהחזירו במהלך השנה. אם החורף הוא בדרך כלל עונת הסרת השיער הכואבת באמת מאזורים נרחבים, בקיץ עושים ליטושים אחרונים וטיפולים נקודתיים היכן שטרם הצלחתם לטפל בבעיה.

קוסמטיקאית בבת ים

טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית בבת ים

טיפולי הפנים שמיועדים להכנות לקיץ במכוני היופי כוללים בדרך כלל שיקום נזקים של עונת החורף, החשיכה הגדולה וההזנה והלחות שחובה להחזיר לעור אחרי הקור והיובש וההסקה שעשו שמות בכל עור שהוא. לא רצוי לעבור בעונת האור רוב שעות היום טיפולים שגורמים לרגישות בעור, אולם אם רק כעת נוצר הצורך לעבור טיפולי הסרת שיער נרחבים רצוי לכסות את העור ולא לחשוף אותו לחום ולקרינה, עד שהרגישות תשכך. כך תוכלו להגן על עצמכם מפני תופעות לוואי לא רצויות של השמש הישירה על עור שעבר הסרת שיער בלייזר או במחט חשמלית. למרבה המזל נשים יכולות להיעזר בכובעים רחבי שוליים כדי להגן על הפנים, ומומלץ לעשות זאת בכל מקרה כדי לא לגרום לנזקי התקמטות ופיגמנטציה מוגברת בגלל השמש הישראלית. כל קוסמטיקאית בוודאי תסביר לכם את הנזק מפני שיזוף.

מה אפשר למצוא אצל יונה פוגל הקוסמטיקאית בבת ים?

  • מכון יופי שמעניק טיפולי פנים מכל סוג ולכל גיל, גם לגברים וגם לנשים שאוהבים לטפח את עצמם ולהיראות הכי טוב שאפשר.
  • טיפולי הסרת שיער באפילציה, טיפול נקודתי יעיל מאוד להסרת שיער מיותר מהפנים ומאזורים שונים.
  • מזותרפיה לעור שזקוק להחייאה ולהזנה עמוקה בשכבת העור העמוקה, שם חומרי ההזנה יכולים לעשות את העבודה שלהם ביתר יעילות והיא מוכחת.
  • איפור קבוע לכל מי שאוהבת עיצוב גבה בשיטת השערה ויודעת להעריך עבודה של מאפרת מעולה שמדייקת בשרטוט הקווים.

 

קונספט היופי השתנה רבות במאות השנים האחרונות. והיום, סוף סוף ניתן לומר כי המראה הבריא הוא הסטנדרט ליופי. העור שלנו מקרין את כל מה שקורה לנו בגוף, ועל כן גם אדם בריא יותר לרוב יראה זורח יותר. וגם אתם יכולים. בישראל השמש הקופחת עלולה לסכן את המראה של העור שלנו, כמו גם הבריאות, ועל כן קוסמטיקאית בבית ים, יונה פוגל, יכולה לבוא לעזרתכם ולתרום מניסיונה בכדי לאפשר לכם להראות זורחים ומאושרים.

קוסמטיקאית

מגוון טיפולים אצל קוסמטיקאית בבת ים 

כיום ניתן לראות כי קוסמטיקאית בבת ים היא אשת אשכולות שידה בכול. תחום הקוסמטולוגיה התרחב רבות ועל כן תוכלו לקבל מגוון טיפולים אצל הקוסמטיקאית שלכם, בין הנפוצים שבהם כוללים:

  • אפילציה והסרת שיער – בישראל החמימה שלנו רבים ימי הקיץ הלוהטים. אין סיבה להרגיש נבוכים משיער גוף כיוון שכיום ניתן להסיר אותו בקלות וביעילות ללא דאגות. ולא רק, גם שיער פנים אשר היה גורם לכם לחוש באי נעימות יכול להיעלם כלא היה ולפטור אתכם מגילוח. הטיפולים הללו נפוצים הן אצל נשים והן אצל גברים.
  • פילינג – זהו אחד הטיפולים שהעור שלכם זקוק להם יותר מכל. הוא כולל קילוף שכבות עור מתות אשר ניזוקו עקב הזדקנות העור, חשיפה לשמש וכיו"ב. תוצאות הטיפול נראות כבר לאחר סיומו. התהליך יכול לעזור גם להעלמת נזקי שמש ושיקום עור הפנים.
  • טיפול פנים – אי אפשר לדבר על קוסמטיקאית בבת ים מבלי להזכיר את הנפלאות שיכול לעשות טיפול פנים. טיפולים אלו יכולים לפתור בעיות עור שונות, אקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה ואפילו הענקת לחות לה העור שלנו זקוק כל כך.

לזרוח מבפנים החוצה

הבגדים אולי עושים את האדם, אך כך גם העור שלנו. המראה הבריא והחלק מראה יכול לסייע להציג בפני כל העולם את העולם הפנימי העשיר שלנו. הדבר החשוב ביותר הוא להיות אדם מאושר, ואחד הדברים שיכולים לעזור לנו בכך הוא גם להיראות ככזה. יונה פוגל, קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה, תשמח לסייע לכם בכל דרך על מנת לעזור לכם לקבל את המראה של עור מושלם ובריא. כי כשאתם נראים טוב, אתם גם מרגישים טוב והאור שלכם קורן מבפנים החוצה.

 

 

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני