054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

עיצוב גבות בת ים

עיצוב גבות בת ים יכול להעניק לפנים שלכם את השינוי לו הייתם זקוקים. בעשרות השנים האחרונות עיצובי הגבות שינו צורה, קימורים ועובי, כיום ניתן לראות שינויי מגמה לכיוון גבות טבעיות יותר. כמובן, חשוב לשים לב כי אין חוק ברזל בנוגע לעיצוב הגבות, לכל סוג פנים יש את העיצוב שמתאים לו ועל כן ישנה חשיבות בעבודה לצד קוסמטיקאית מקצועית, כמו יונה פוגל, בכדי למצוא את העיצוב המתאים ביותר לכם.

עיצוב גבות בבת ים

כל מה שצריך לדעת על עיצוב גבות בת ים 

דווקא הפרטים הקטנים ביותר יכולים בהחלט להיות אלו שישנו את כל התמונה. כך זה בכל הנוגע לעיצוב גבות. במידה ותהיתם איך תוכלו לשפר את המראה הכללי של הפנים שלכם, הרי שהתשובה היא פשוטה, טיפול גבות בת ים כמובן. הגבות הן הרבה מעבר לאוסף שיערות מעל העיניים, המכלול שלהן יכול להוסיף לפנים מראה נאה, מטופח ומעוצב.

קיימות שיטות שונות לסידור ועיצוב גבות. הנפוצה שבהן היא הפינצטה אשר מאפשרת עבודה מיומנת והענקת יחס מתאים לכל שיערה. ניתן להשתמש גם בחוט או בשעווה על מנת להסיר שערות מיותרות. חשוב לציין כי סידור ועיצוב גבות דורש מיומנות רבה ולא כל אחד יכולה לבצע את המלאכה בצורה מקצועית.

עיצוב הגבות המושלם יכול לאפשר לפנים שלכם למצות את הפוטנציאל המקסימלי שלהן. הגבות המושלמות יהיו כמה שיותר טבעיות ונקיות משערות מיותרות. תוכלו לתחזק את המראה בעזרת פינצטה בבית. רק זכרו להיות זהירות ולא למרוט כל שערה שאתם מוצאים. תוכלו תמיד לחזור לסידור ועיצוב מחדש ברגע שהקווים המגודרים של העיצוב מתחילים להיטשטש.

המסגרת של העיניים שלכם

עיצוב גבות, בדיוק כמו תספורת יכולה להתאים לכל אדם באשר הוא, גברים ונשים כאחד. כל אדם יכול לקבל את העיצוב אשר מתאים לפניו בצורה האידיאלית. יונה פוגל, קוסמטיקאית מקצועית בעלת וותק של מעל לעשור, תשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בנוגע לסגנון העיצוב המתאים ביותר לכם.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני