054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

טיפולי פנים בבת ים 

נשים וגברים רבים הבינו את היתרונות הרבים של טיפולי פנים בבת ים. ישנם סוגי טיפולים שונים ודרכים שונות לעזור לפנים שלנו לקבל את המראה הבריא והזוהר שלו. הזדקנות של העור, נזקי מזג אוויר וככלל החיים בעידן המודרני חושפים את עור הפנים שלנו לגורמים רבים אשר עלולים להזיק לו. על מנת למנוע התדרדרות של המצב או לנסות לטשטש את הנזקים שכבר נוצרו, מומלץ לפנות אל קוסמטיקאית מקצועית שתוכל לסייע לכם בכך.

טיפולי פנים בבת ים

סוגים שונים של טיפולי פנים בבת ים 

המציאות היא שכל אחד מאתנו יצטרף טיפול פנים בשלב מסוים בחייו. טיפולי פנים בבת ים עונים על דרישות שונות ויכולים לטפל בטווח רחב של בעיות עור כמו אקנה, פיגמנטציה ועוד. טיפולים אלו יכולים לעזור לכם להחזיר לעור את הגמישות והברק שלו, גם לאחר חודשי חורף יבשים, טיפול תרופתי, הזדקנות של העור וכיו"ב.

טיפול פנים קלאסי – טיפול זה נועד להחזיר את החיות והלחות לעור. מתאים לכל סוגי העור וגורם לו להיראות צעיר יותר, זוהר, חלק ובריא.

טיפול אנטי אייג'ינג – טיפול זה, למרות שמו, מתאים לטווח רחב של גילאים, 25-60. מטרתו היא למנוע הופעה של נזקי שמש וקמטים. הטיפולים נועדו גם לטשטש ולהמעיט את סימני הגיל בשיטות שונות.

טיפול בפיגמנטציה – טיפול זה מיועד לכל הגילאים לאנשים אשר סובלים מכתמים בולטים על העור. המטרה היא להבהיר את הכתמים הבולטים על מנת לקבל גוון אחיד ובריא של העור. ניתן לטפל בכתמים הנובעים מהגיל, שמש או פיגמנטציה הורמונלית.

מי מטפל בעור שלך ?

ישנה חשיבות לבחירה נכונה של הקוסמטיקאית אשר תטפל בעור שלכם. העור משמש כחיץ בין הסביבה החיצונית לפנימית, הוא מגן על גופינו ושומר עלינו. על כן אנו חייבים לשמור עליו מכל משמר. כל התעסקות טיפולית עם העור מחייבת עבודה מקצועית ומיומנת. יונה פוגל, קוסמטיקאית מוסמכת ומקצועית תשמח לעזור לכם להשיב את הברק לחייכם ולעור שלכם.

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני