054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

טיפול פנים לגבר תל אביב

כמעט כל קוסמטיקאית שמטפלת בנשים תעניק טיפול פנים לגבר תל אביב או בכל מקום במרכז. גברים בימינו מודעים מאוד לכך שאסתטיקה היא עניין של אקשור רק לנשים ושטיפוח עצמי יכולים לעשות גם גברים, לפחות הבסיסי ביותר. מקרים חמורים של עור בוודאי מטופלים על ידי קוסמטיקאית רפואית, אבל גם טיפולים שגרתיים של יום יום שחלקם עושים בבית וחלקם מקבלים במכוני יופי יכולים להתאים לגברים ואף לשפר את איכות חייהם מאוד. גברים יודעים שהיום זה מקובל לקנות תכשירי טיפוח שונים ואף לשאול שאלות משום שהם גם נהנים מהתוצאות המשופרות של עור פניהם ושל הבעיות האחרות שמטפלים בהן בגופם. לכן אין להם בעיה יותר לבוא לקבל טיפול פנים אצל קוסמטיקאית.

איזה טיפול פנים לגבר תל אביב אפשר לקבל?

 

  • בראש ובראשונה טיפולים קוסמטיים רפואיים אם יש בעיה כלשהי שיש לטפל בה מהיסוד ולפתור אותה כדי שיוכלו להמשיך בשגר טיפוח פשוטה יותר, כולל אקנה ופצעים שונים ואפילו העלמת צלקות.

  • עור הפנים של גבר גס ומחוספס מעט יותר ולכן יצטרכו אולי לעשות פילינג שמתאים להם כדי לחשוף עור חדש וצעיר מתחת לתאי עור מתים שיש להסירם לאחר שנים של הזנחה וחוסר מודעות לטיפוח עצמי.

  • הסרת שיער מהפנים – יש גברים שמנצלים את הלייזר ושיטות אחרות כדי לטפל בשיעור יתר מסיבי שהוא מעבר לכל גילוח רגיל, כדי להקל על המצב.

  • מזותרפיה – שיטת שיקום העור והזנתו לעומק על ידי ויטמינים ומינרלים שעוזרים להחזיר את העור לתחייה על ידי חומרים בריכוז גבוה.

  • ניקוי עמוק – פעולה שכמעט כל גבר נזקק לה משום גברים רבים לא רגילים לשמור על עצמם ביום יום.

קוסמטיקאית לטיפולי פנים לגברים

במכון היופי של יונה פוגל תוכלו לקבל טיפול פנים לגבר תל אביב בלי בעיות, בדיסקרטיות מלאה ותוך התאמת הטיפולים לצרכים המיוחדים של גברים. ההתמחות של יונה פוגל בטיפולי פנים לכל מתאימה גם לגברים ולמצב העור שלהם, ותוכלו גם להתייעץ אתה בפתיחות על כל מה שנחוץ לכם לצורך טיפוח עצמי יום יומי בבית גם לבדכם.

טיפול פנים לגבר תל אביב

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני