054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

הסרת שיער בתל אביב

גברים ונשים גילו את נפלאות הטיפולים שמבטיחים הסרת שיער בתל אביב ואף מקיימים את כל ההבטחות במלואן. יש שיטות יעילות כמו אפילציה ומכשיר אור למיניהם שמתאימים לסוגי שיער וחלקים שונים בגוף שיכולים להתאים למרבית האנשים שמחפשים להסיר שיער. המטרד האסתטי הזה אינו מבדיל בין אנשים ולכן גם גברים מצייתים לחוקי האופנה הזאת ומעדיפים להיראות אסתטיים ככל האפשר. הטיפולים המודרניים מתאימים כיום לכולם ולכן גם גברים יכולים להשתמש בשיטות להסרת שיער מכל הגוף מבלי לחשוש וליהנות ממראה חלק של עור שטופל ללא נזקים. אצל נשים בעיה זו כמובן היא אקוטית יותר ולכן כל מאמץ שיעשו להסיר שיער עדיף שיהיה לצמיתות ובעזרת מכשור מתקדם וחסר תופעות לוואי.

השיטות הטובות ביותר של הסרת שיער בתל אביב

  • הסרת שיער ביתית היא הנפוצה ביותר ונעשית על ידי גילוח, שעווה או קרם או מכשיר ביתי, אולם לא מדובר בהסרת שיער לצמיתות והיא מתאימה רק למי שאינו סובל מצמיחה מוגברת ואין לו תקציב ליורת מכך.
  • לייזר – הלייזר היה מכשיר הפלאים עד ששיטות נוספות של גלי אור הדביקו אותו אבל הוא עדיין נחשב לשיטת הסרת שיער יעילה מאוד. ההסרה נעשית על פני שטחים נרחבים ובאיברים שונים אצל מי שמתאים לכך מבחינת צבע השערה. אינו מתאים לבעלי עור כהה בגלל הפיגמנטציה שמזוהה על ידי קרן הלייזר כשערה ולכן גורמת לכוויה. יש כאב ברמות משתנות ולכן יש לאלחש את המקום ולהישמר מפני חשיפה לעור בגלל הרגישות. מספר הטיפולים תלוי במצב השיער והעור.
  • IPL – שיטת הסרת שיער באור אינפרה אדום שמתאים למי שחושש מהכאב של הלייזר ומעדיף שיטה עדינה יותר.
  • אפילציה – מחט חשמלית מדויקת ויעילה מאוד שמשמשת כבר שנים ומתאימה לשטחים קטנים כמו הפנים. תוצאות מעולות אבל ההליך לוקח חודשים.

בחירת הקוסמטיקאית שלכם להסרת שיער

טיפולים יעילים מאוד לצורך הסרת שיער בתל אביב מוצעים לכם על ידי יונה פוגל, קוסמטיקאית מנוסה ומוסמכת שעושה כל טיפול באהבה רבה לאסתטיקה וליופי שלכם שיוצא לאור במלואו אחרי כל מגוון הטפולים שהיא מציעה לכם במכון היופי שלה.

הסרת שיער בתל אביב

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני