054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

טיפול פנים בתל אביב

בכל עונה ולאורך כל השנה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להזניח את האסתטיקה שלנו. טיפול פנים בתל אביב הפך להיות מרכיב יסודי בכל שגרת חיים, כאשר יחד עם טיפולי גוף כמו מניקור ופדיקור אנחנו מתמכרים בקלות גם לטיפולי פנים שמשקמים את העור שלנו במזג האוויר הקשה כל כך של האזור. השמש והחום, היובש של הקור, המזגנים והעשן והפיח והאבק, כולם חוברים לרדיקלים החופשיים וממררים את חיי העור שלנו בכל מזג אוויר. כלומר, אי אפשר להסתפק עוד בטיפול שטחי של ניקוי פנים ומריחת לחות מבלי לטפל בהם אחת לחודש לפחות כדי לשקם נזקים, לרפא נגעים, לתחזק את העור אם הוא במצב מצוין בדרך כלל ולתקן מה שדורש תיקון אם הוא לא כזה. לכל אלא מתוספים גם נזקי הגיל המתמשכים שיש לטפל בהם בזמן, ומבלי להזניח שום היבט שלהם.

סוגי טיפול פנים בתל אביב שיש להקפיד עליהם

 

  • אם אתם סובלים מהתפרצויות של פצעונים בכל הגוף ובפנים, כולל אקנה, טפלו בזה בעזרת קוסמטיקאית רפואית כדי שלא יהיו השלכות חמורות לפצעונים אלה שאף אחד אינו מורשה לטפל בהם ללא ידע מקצועי. הנזק הבלתי הפיך שנגרם כתוצאה מכך ידרוש טיפולים יותר מעמיקים.

  • פילינג כימי ומכני – למי שהעור מבקש חידוש והחייאה וחשיפת התאים החדשים לאחר הסרת הישנים, רק קוסמטיקאית רפואית מורשית לעשות א סוגי הפילינג האלה. זכרו שיש הגבלות שמתאימות פילינג לסוג של עור, ומי שיש לו צורך בכך כדי להעלים צלקות ובעיות פיגמנטציה בעור צריך להתייעץ גם עם רופא עור.

  • איפור קבוע – מתאים מאוד לנשים שאוהבות איפור נוח ומדויק שמצויר ביד מיומנת יותר משלהן, ואינן רוצות להתעסק בכך כל יום. האיפור מצוין גם לנשים דתיות שמחפשות פתרון לשבתות וחגים.

מציאת קוסמטיקאית רפואית ל טיפול פנים בתל אביב

במכון היופי של יונה פוגל תוכלו למצוא את כל הטיפולים האלה והרבה יותר, ולמי שמעריך מיומנות שבאה לאחר ניסיון רב עם כל האהבה למקצוע, מוזמן לקבוע תור ולהיווכח בהבדל שבגישה המקצועית במכון נעים זה. האווירה נהדרת והתוצאות הנפלאות מדברות בעד עצמן אצל הלקוחות המרוצות.

טיפול פנים בתל אביב

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני