054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

עיצוב גבות בשיטת השערה

כל אישה שמחפשת את האיפור הקבוע שנכון לה שמעה בוודאי על עיצוב גבות בשיטת השערה, שיטה חדשה שנועדה להחמיא לנשים שיש להן פגם מסוים בעיצוב הגבה שלהן. זה יכול להיות בגלל גבה לא מלאה או דקה מדי, או גבה שאינה בצורה המחמיאה לה כלל. היתרונות של איפור קבוע בכלל ועיצוב גבות בשיטה זו בפרט מובנים מאליהם, ויש לכך לקוחות רבות שמרוצות מהשיטות האלה שמעניקות לפנים שלהן את התווים שהן רוצות לעצב בצורה שגרתית מדי יום ומאפרת מוסמכת עושה זאת טוב מהן. שיטה זו היא שיטת מיקרופיגמנטציה, כלור החדרת פיגמנטים לאורך הגבה ובכיוון צמיחת השיער בצורה הדרגתית עד למילוי קו הגבה לפי דוגמה שביקשה הלקוחה. השיטה מאושרת גם הלכתית אבל מתאימה רק לנשים במצב בריאותי תקין ללא בעיות עור ולא לנשים בהריון.

יתרונות עיצוב גבות בשיטת השערה

 

  • איפור קבוע הוא איפור שאין צורך לדאוג לתקן אותו גם בגלל הדמעות, ואפשר בהחלט לבכות כשמאופרים בו, בעיקר בעיניים.

  • איפור קבוע נעשה על ידי אמנית איפור שמציירת קווי גבות בצורה מדויקת ומומחית, להבדיל מנשים שמנסות לתקן בעצמן א הפגם שבגללו הן זקוקות לשיטת איפור כזו.

  • השיטה מתאימה למי שאוהבת גבות דקיקות בגלל הדיוק של המכשיר.

  • הדיוק של המכשיר עצמו והחדרת הפיגמנט מבטיחים עמידות לשנים לפני שצריך לחדש את הגבה.

  • האיפור מצוין למי שאין לה עור שמן או בעיות עור מיוחדות.

  • המחירים נעים בין בעלות ניסיון לחסרות ניסיון ולכן יש את הזכות להחליט מה טוב לכן. עם זאת, טיפול יקר הוא לרוב יסודי יותר ובאמצעות חומרים איכותיים יותר.

  • הוא חוסך בעיקר לנשים דתיות את האיפור בשבתות ובחגים.

עיצוב גבות בשיטת השערה – בחירת הקוסמטיקאית המתאימה לכן

יונה פוגל היא קוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה מאוד שמציעה לכן את הטיפולים המתקדמים ביותר, הן לטיפוח הפנים והגוף כמו מזותרפיה, והן לאיפור קבוע, כמו עיצוב גבות בשיטת השערה. השירות האדיב והקשוב והמומחיות שלה בשלל נושאים יסייעו לכן ליהנות משגרת טיפוח שכוללת את הטיפולים הכי מפנקים ומהנים. תוכלו לקבל טיפולים במכשור מתקדם וחומרים איכותיים במיוחד, כמו קרמים מעולים ושימוש בפיגמנטים איכותיים לשיטות האיפור הקבוע השונות.

עיצוב גבות בשיטת השערה

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני