054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

    טיפול פנים תל אביב

    טיפול פנים תל אביב הוא הטיפול שנשים רבות כבר אינן מוכנות לוותר עליו. הטיפולים האלה נחשבים אמנם לפינוק, אבל יש מקומות בעולם כמו צרפת, שטיפולים קוסמטיים מסוימים ואף המתקדמים ביותר נחשבים לחלק מסל הבריאות בגלל תרומתם לבריאות הנפשית. מי אינה מכירה את תחושת הרווחה וההקלה שלנו לאחר שאנחנו מטפלות בבעיות קוסמטיות שמעיקות עלינו וכעת אנחנו נראות נפלא? אין ספק שבעיות העור והשיער והאיפור שלנו כשהן מוצאות פתרון מעולה, נעלמות והתוצאות מחזקות את הביטחון העצמי שלנו. קוסמטיקה היא אינה מותרות כי אם שגרת טיפולים שאף אחת לא הייתה רוצה לוותר עליה אם היא אוהבת את עצמה באמת. בסל הטיפולים שלנו אנחנו יכולות למצוא שלל טיפולים שיתאימו לנו וכל שנותר הוא למצוא את אשת המקצוע הנכונה לנו.

    מה כולל טיפול פנים תל אביב?

     

    • טיפול פנים מתחיל בגיל צעיר מאוד ומבטיח שגרת היגיינה וטיפוח, כאשר פותרים גם בעיות שמתאימות לגיל הנעורים כמו פצעונים בכל הגוף ולא רק בפנים, בעיקר אקנה בגיל הנעורים. זה חיוני לביטחון העצמי ולכישורים החברתיים שלנו וככל שנתחיל בכך מוקדם יותר כך עדיף.

    • מזותרפיה – מיועדת לגיל הבוגר יחסית לאחר שנים של הזנחה או השפעת הגיל עלינו. אורח החיים שלנו, נכון ככל שיהיה, עדיין אינו יכול להתמודד בהצלחה עם כל פגעי מזג האוויר, הגיל וההיחלשות של ייצור חומרים שונים בעור הפנים. מזותרפיה מחזירה את כל זה בהזנה עמוקה מבפנים.

    • הסרת שיער – הסרת ישער בפנים בשיט האפילציה מתמודדת מצוין עם שיער מיותר ששיטות אחרות אינן מצליחות להתמודד אתו, וביעילות רבה מאוד.

    • שימור העור ואנטי אייג'ינג – כל אישה מטופחת יודעת שהסוד למראה צעיר ורענן הוא שימור המצב על ידי טיפולי פנים שמחדירים לחות ועושים פילינג אחת לתקופה כדי להחזיר את העור למראה הצעיר והרענן שלו.

    קוסמטיקאית אמינה ומעולה בתל אביב

    יונה פוגל היא קוסמטיקאית שהשירות האדיב והמומחה שלה יכול לחולל פלאים אצל לקוחות שכבר נואשו מטיפולים אחרים. הטיפולים אצלה מאוד מתקדמים ונעשים ביד אוהבת של מי שנושמת אסתטיקה וטיפוח שנים רבות. הניסיון שלה רב והשירות תמיד קשוב.

    טיפול פנים תל אביב

    לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני