054-207-9020 יהושע רבינוביץ 11, חולון

השארת הודעה מהירה:

הסרת שיער בלייזר בתל אביב

אופנות משתנות בתחום היופי, כולל הטיפולים שגברים ונשים מקבלים לטיפוח הפנים והגוף שלהם. הסרת שיער בלייזר בתל אביב הפכה להיות נפוצה במיוחד אצל אנשים רבים בלי הבדל מין, משום שהתוצאה האסתטית מתאימה לכולם ולטרנד של גוף חלק ומטופח. אנשים מכל המגזרים אינם מתפלאים עוד כאשר גברים עושים את הטיפולים האלה כדי להיראות יותר גבריים ואטרקטיביים והלייזר הוא המצאה מתאימה מאוד שעוזרת גם להם להיפטר משיעור יתר מוגבר בכל חלקי הגוף על פני שטחים נרחבים. הלייזר מתאים מאוד לאנשים שיש להם עור בהיר ושיער כהה, ואינו מתאים למי שעורו כהה ושיערו בהיר, משום שקרן הלייזר עובדת על פי זיהוי פיגמנטים. היא מתבייתת על זקיק השערה ושורפת אותה עד השורש, ובכך ממיתה אותה לאט במשך כמה טיפולים.

למה יש לשים לב בטיפולי הסרת שיער בלייזר בתל אביב?

הטיפול כרוך בכאב בגלל החום הגבוה, ויש אנשים שזקוקים לאלחוש רב ויש כאלה שלהם זה פחות כואב. בכל מקרה, רגישות העור והאדמומית שפושטת בו לאחר הטיפול קורות אצל כולם ולכן יש להיזהר בחשיפה לחום ולשמש משום שהעור אינו יכול לסבול קרינה נוספת. הלייזר עצמו אינו מסוכן, רק שיש לווסת את העוצמות שלו לפי הרגישות של האנשים ולתת רק לאנשים שמוסמכים לכך וקיבלו הכשרה מתאימה לבצע את הטיפולים האלה אצל לקוחות. יש להתאים לכל אחד את השיטה שמתאימה לו להסרת שיער, ויש לזכור שלייזר אינו מתאים לכל אזור בגוף. קוסמטיקאית מיומנת תדריך אתכם ותבהיר לכם מה מותר ומה אסור ותבדוק את מידת ההתאמה שלכם לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

היכן אפשר לקבל טיפולים בלייזר בבת ים?

במכון היופי של יונה פוגל תוכלו לקבל את כל טיפולי היופי מהשורה הראשונה שנעשים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שקיבלה הכשרה מעמיקה. את הטיפולים היעילים תוכלו לקבל בכל המכשור המתקדם שהיא עובדת אתו לצורך הסרת שיער בלייזר בבת ים, יחד עם טיפולי יופי נוספים כמו טיפולי פנים וגוף שמסייעים לכם לשמור על הטיפוח והמאה החיצוני שלכם בצורה אופטימלית. המקצועיות של יונה פוגל מבטיחה לכם תוצאות מעולות בכל תחום.

 

הסרת שיער בלייזר בתל אביב

לקביעת תור מלא/י את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני